لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
اگر اینجا هستم، به این معنا نیست که لزوما فردا بازی می کنم!

اگر اینجا هستم، به این معنا نیست که لزوما فردا بازی می کنم!

کلودیو مارکیزیو از هم تیمی هایش می خواد که براب دینامو زاگرب کاملا متمرکز باشند، او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در مقابل خبرنگاران گفت:

 

ما از یک شکست سنگین برابر جنوا و پیروزی برابر آتلانتایی که در فرم فوق العاده ای قرار داشت می آییم. ما چیزهای زیادی برای ثابت کردن داریم، ما در سری آ و لیگ قهرمانان امسال امتیازاتی از دست داده ایم، پس می خواهیم اختلافمان را حفظ و یا بیشتر کنیم. ما در عین حال اولین جام فصل را هم برابر میلان در پیش رو داریم، سوپرکاپ ایتالیا، باید کاملا تمرکز داشته باشیم. رویکردمان برابر جنوا کاملا غلط بود، بنابرین بعد از چنان شکستی طبیعی است که از خودمان سوالاتی بپرسیم.

 

مارکیزیو به خاطر پارگی رباط صلیبی 6 ماه از میادین دور بود:

 

اگر اینجا هستم، به این معنا نیست که لزوما فردا بازی می کنم! ‌ باید بگویم به غیر از عملکردم از اینکه مداوم در تمرینات هستم خوشحالم، اگرچه از نظر بازفعالی و بازتوانی، مدت زمان بیشتری برایم طول می کشد. به محض اینکه به تیم برگشتم، عطشی که داشتم باعث می شد که از اینکه خودم را درگیر نبردهای تن به تن کنم نترسم. البته وقتی که روند تمرینات افزایش می یابد، خستگی به دنبال دارد، اما از تجربه ی هم تیمی هایم می دانستم که زمان خواهد بود و این مورد نگران کننده نیست. خوشحالم که هر روز تمرین می کنم، چرا که این از همه چیز مهم تر است.

 

با توجه به وضعیت گروه های دیگر، آیا برای یوونتوس اولی بهتر است یا دومی؟

 

من و هم تیمی هایم امیدواریم که اول شویم، قرعه هر چه که باشد، باید دید چطور پیش می رود، اما تجربه نشان می دهد که حتی در سالی که به فینال رسیدیم، موناکو روی کاغذ از همه آسان تر بود، اما باز هم برای ما مشکلات زیادی پدید آورد. می دانید در این سطح همه ی تیم ها خیلی آماده هستند و مهم فرم فعلی است که داریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: